حرف هایی برای نگفتن

هرچی آرزوی خوبه مال تو...

حرف هایی برای نگفتن

هرچی آرزوی خوبه مال تو...

معرفت

یه دختر کوری تو این دنیای نامرد زندگی میکرد .این دختره یه دوست پسری داشت که عاشقه اون بود.دختره همیشه می گفت اگه من چشمامو داشتم و بینا بودم همیشه با اون می موندم یه روز یکی پیدا شد که به اون دختر چشماشو بده. وقتی که دختره بینا شد دید که دوست پسرش کوره. بهش گفت من دیگه تو رو نمی خوام برو. پسره با ناراحتی رفت و یه لبخند تلخ بهش زد و گفت:


مراقب چشمای من باش .....

 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ http://mahmagazine.blogsky.com

سلام آقای گرامی نوشته معرفتت خیلی خوب بود
من علی هستم مدیر وبلاگ مجله اینترنتی ماه
با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد