حرف هایی برای نگفتن

هرچی آرزوی خوبه مال تو...

حرف هایی برای نگفتن

هرچی آرزوی خوبه مال تو...

تولدی دوباره

محمدم...


به پاداش کدام کار خیرت خود را مستحق نافرمانی می دانی؟


چرا با دیدن نعمت های خداوند ، نا سپاسی می کنی؟


این مرام عاشقان نمی باشد!


باشد که در آستانه روزی که چشم بر جهان گشودی برای خود یادآوری کنی داروندارت را ..... ببینی چه  سهمی در این بین برای معشوقت که همه دارایی توست کنار گذاشته ای!


باشد که برای هزارمین بار به خودبگویی که غرور با عشق سازگار نیست...


باشد که بدانی در این دنیا ، آری در همین دنیای خاکی، دنیا منتظر تو نمی ماند پس لحظه ها را دریاب چرا که بهترین موقعیت بندگی در همین لحظات به وجود می آید...


باشد که عهد ببندی که برای خدا کار کنی نه کارت را برای خدا انجام دهی...


باشد که بدانی انسان هایی در اطرافت هستند که به تو نیاز دارند....نه به خاطر این که آدم توانایی هستی بلکه به خاطر این که انسانیت را به جا بیاوری از کمک به آن ها دریغ مکن...


باشد که بدانی الفبای بندگی در عمل است


مبادا فکر کنی در جایی که خدا هست ، بنده اش می تواند کارگشایت باشد....


مدام و در هر لحظه برای خود یادآوری کن که ما مکلف به تکلیفیم نه نتیجه....

دشمنی...!

لبت نه گوید و پیداست می گوید دلت :  آری
که اینسان دشمنی یعنی که خیلی دوستم داری

دلت می آید آیا از زبانی این همه  شیرین
 
تو تنها حرف تلخی را همیشه بر زبان آری

نمی رنجم اگر باور نداری عشق نابم را
که عاشق ازعیار افتاده در این عصرعیاری

تو را چون آرزوهایم همیشه دوست خواهم داشت
 
بشرطی که مرا در آرزوی خویش نگذاری

چه زیبا میشود دنیا برای من اگر روزی
تو از آنی که هستی ای معما ! پرده برداری


صدایی ازصدای عشق خوشتر نیست٬ حافظ گفت
اگرچه بر صدایش زخمها زد تیغ تاتاری

.....

تمــــــــام نگــــــــفتـــه هایمـــ را جمــــع کرده ام . . . میـــــخواهم بلـــــــند برســــرتــ ســکوتــ بزنم....

خداوندا ...من می ترسم

خداوندا
من از دوستان بی مقدار، من از همرهان بی احساس،
من از نارفیقی های این دنیا می ترسم..
خداوندا
من از احساس بیهوده بودن، من از چون حبابِ آب بودن،
من از ماندن چون مرداب می ترسم.
خداوندا
من ازمرگ محبت، من از اعدام احساس به دست دوستان دور یا نزدیک می ترسم.

 

خدا می داند....



در دل من چیست؟خدا می داند

در سینه من کیست؟خدا می داند


اینقدر بدانید که یک شب دیدم

این دل دل من نیست، خدا می داند!