حرف هایی برای نگفتن

هرچی آرزوی خوبه مال تو...

حرف هایی برای نگفتن

هرچی آرزوی خوبه مال تو...

دل نوشته برای تو

گفتم: چقدر احساس تنهایی می کنم...

گفتی: فانی قریب؛ من که نزدیکم(بقره/186)

گفتم: تو همیشه نزدیکی؛ من دورم، کاش می شد به تو نزدیک شوم...

گفتی: واذکر ربک فی نفسک تضرعا و خیفه و دو ن الجهر من القول بالغدو و الاصال؛ هر صبح و عصر، پروردگارت را نزد خودت، با خوف و تضرع و با صدای آهسته یاد کن(اعراف/205)

گفتم: این همه توفیق می خواهد!

گفتی: الا تحبون ان یغفرالله لکم؛ دوست ندارید خدا ببخشدتان؟!(نور/22)


گفتم: چقدر احساس تنهایی می کنم...

گفتی: فانی قریب؛ من که نزدیکم(بقره/186)

گفتم: تو همیشه نزدیکی؛ من دورم، کاش می شد به تو نزدیک شوم...

گفتی: واذکر ربک فی نفسک تضرعا و خیفه و دو ن الجهر من القول بالغدو و الاصال؛ هر صبح و عصر، پروردگارت را نزد خودت، با خوف و تضرع و با صدای آهسته یاد کن(اعراف/205)

گفتم: این همه توفیق می خواهد!

گفتی: الا تحبون ان یغفرالله لکم؛ دوست ندارید خدا ببخشدتان؟!(نور/22)

گفتم: معلوم است که دوست دارم مرا ببخشی...

گفتی: واستغفروا ربکم ثم توبوا الیه؛ پس از خداوند بخواهید شما را ببخشد و بعد توبه کنید(هود/90)

گفتم: با این همه گناه...آخر چه کار می توانم بکنم؟

گفتی: الم یعلموا ان الله هو یقبل التوبه عن عباده؛ مگر نمی دانید خداست که توبه را از بندگانش قبول می کند؟!(توبه/104)

گفتم: دیگر روی توبه ندارم...

گفتی: من الله العزیز العلیم غافر الذنب و قابل التوب؛(ولی)خدا عزیز است و دانا، او آمرزنده گناه است و پذیرنده توبه(غافر/3-2)

گفتم: با این همه گناه برای کدام گناهم توبه کنم؟

گفتی: ان الله یغفرالذنوب جمیعا؛ خدا همه گناهان را می بخشد(زمر/53)

گفتم: یعنی باز هم بیایم؟ باز هم مرا می بخشی؟

گفتی: و من یغفرالذنوب الاالله؛ به جز خدا کیست که گناهان را ببخشاید؟(آل عمران/135)

گفتم: نمی دانم چرا همیشه در مقابل این کلامت کم می آورم! آتشم می زند؛ ذوبم می کند؛ عاشق می شوم!...توبه می کنم

گفتی: ان الله یحب التوابین و یحب المطهرین؛ خدا هم توبه کنندگان و هم آن هایی که پاک هستند را دوست دارد(بقره/222)

ناخواسته گفتم: الهی و ربی من لی غیرک

گفتی: الیس الله بکاف عبده؛ آیا خدا برای بنده اش کافی نیست؟(زمر/36)

گفتم:در برابر این همه مهربانیت چه می توانم بکنم؟

گفتی: یا ایها الذین آمنوا اذکروالله ذکرا کثیرا و سبحوه بکره و اصیلا هو الذی یصلی علیکم و ملائکته لیخرجکم من الظلمات الی النور و کان بالمومنین رحیما؛ ای مومنین! خدا را زیاد یاد کنید و صبح و شب او را تسبیح کنید. او کسی است که خود و فرشته هایش بر شما درود و رحمت می فرستند تا شما را از تاریکی ها به سوی روشنایی بیرون بیاورند. خدا نسبت به مومنین مهربان است(احزاب/43-41)


منبع: روزنامه ایران

نظرات 1 + ارسال نظر
301040 سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ب.ظ http://301040.blogsky.com

آقا کاش منبع مطلب رو می نوشتی.

در هر صورت ممنون. قبلا اینو دیده بودم، باز هم استفاده کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد