حرف هایی برای نگفتن

هرچی آرزوی خوبه مال تو...

حرف هایی برای نگفتن

هرچی آرزوی خوبه مال تو...

خاک

امروز ایمیلی به دستم رسید که :


سر تا پای‌ خودم‌ را که‌ خلاصه‌ می‌کنم، می‌شوم‌ قد یک‌ کف‌ دست‌ خاک‌

که‌ ممکن‌ بود یک‌ تکه‌ آجر باشد توی‌ دیوار یک‌ خانه

یا یک‌ قلوه‌ سنگ‌ روی‌ شانه‌ یک‌ کوه

یا مشتی‌ سنگ‌ریزه، ته‌ته‌ اقیانوس؛

یا حتی‌ خاک‌ یک‌ گلدان‌ باشد؛ خاک‌ همین‌ گلدان‌ پشت‌ پنجره


یک‌ کف‌ دست‌ خاک‌ ممکن‌ است‌ هیچ‌ وقت

هیچ‌ اسمی‌ نداشته‌ باشد و تا همیشه، خاک‌ باقی‌ بماند، فقط‌ خاک

اما حالا یک‌ کف‌ دست‌ خاک‌ وجود دارد که‌ خدا به‌ او اجازه‌ داده‌ نفس‌ بکشد

ببیند، بشنود، بفهمد، جان‌ داشته‌ باشد.

یک‌ مشت‌ خاک‌ که‌ اجازه‌ دارد عاشق‌ بشود،

انتخاب‌ کند، عوض‌ بشود، تغییر کند


وای، خدای‌ بزرگ! من‌ چقدر خوشبختم. من‌ همان‌ خاک‌ انتخاب‌ شده‌ هستم

همان‌ خاکی‌ که‌ با بقیه‌ خاک‌ها فرق‌ می‌کند

من‌ آن‌ خاکی‌ هستم‌ که‌ خدا از نفسش‌ در آن‌ دمیده

من‌ آن‌ خاک‌ قیمتی‌ام

که می خواهم تغییر کنم......... انتخاب‌ کنم


وای بر من اگر همین طور خاک‌ باقی‌ بمانم

الهی توفیقم ده که بیش از طلب همدردی, همدردی کنم..
بیش از آنکه مرا بفهمند, دیگران را درک کنم
پیش از آنکه دوستم بدارند, دوست بدارم

زیرا در عطا کردن است که می ستانیم و در بخشیدن است که بخشیده می شویم

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ندا جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:30 ب.ظ http://khaharaneashena.blogfa.com

سلام
التماس دعا
التماس دعا برای پسر بچه ی 5 ساله ای که چند روز پیش تو خیابون تصادف می کنه و الان توی آی سی یو هست براش دعا کنید
تا خدا کمکش کنه توی این ماه عزیز سلامتیش رو دوباره بدست بیاره و
به آغوش گرم خانواده اش برگرده.
یا خدا
اول خدا بعد هم دعای خیر شما

افسانه شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام
کاش ...

زمین ، حرفهای گــــــــــــالیله را...

باور نمی کرد کــــــــــــــاش گوشه ای داشت برای پنهــــــــــــــان شدن ...

زریر دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ق.ظ http://saansiz.ir

5 ساله که دنبال این لیاقته می گردم.
اما...

قبول باشه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد