حرف هایی برای نگفتن

هرچی آرزوی خوبه مال تو...

حرف هایی برای نگفتن

هرچی آرزوی خوبه مال تو...

هدیه سال نو

شاید هیچ وقت فکر نمی کردم که همچنین هدیه ای اونم در ابتدای سال بگیرم... هفت سال پیش بود که با بچه های دبیرستان رفتیم زیارت امام رضا(ع) و جالبیش اینه که اون موقع هم قبل از عید بود!  

سفر به مشهد مقدس با صفاست، نور داره، محبت داره، معنویت داره....اگه نگیم بیشتر از حج ولی کمتر از اون هم نیست....خیلی خوشحالم که سال جدیدم با این سفر اغاز می شه. 

دلم می خواد یه دل سیر با آقا حرف بزنم و درد دل کنم، دلم می خواد بهش بگم که چقدر مشتاق زیارتش بودم، دلم می خواد با تمام وجودم ازش تشکر کنم که همیشه در کنارم بود..... می خوام از صمیم قلب ازش تشکر کنم که دل خانواده ام رو شاد کرد. 

 

و امیدوارم دست خالی بر نگردم.....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد